1. Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;
Επικοινωνούμε εμείς μαζί σας με τον τρόπο που μας έχετε υποδείξει (e-mail, sms ή τηλεφωνικά), 15 περίπου ημέρες πριν τη λήξη του συμβολαίου σας.
2. Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρά μου;
Επιλέξτε οποιονδήποτε από τους ακόλουθος τρόπους πληρωμής:
• Μεταφορά σε τράπεζα
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
• EUROBANK
• ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
• ALPHA BANK
• Μετρητά στο γραφείο μας.
• Αντικαταβολή
3. Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;
Καλέστε τον αριθμό φροντίδας ατυχήματος που αναγράφεται πάνω στο συμβόλαιό σας, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο. Συνεργάτης μας θα έρθει άμεσα στον τόπο του συμβάντος και θα αναλάβει τα πάντα:
• Καταγραφή περιστατικού
• Συμπλήρωση φιλικής δήλωσης
• Φωτογράφηση οχημάτων
• Μεταφορά του οχήματός σας σε συνεργείο, εφόσον είναι απαραίτητο
• Ενημέρωση για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν
4. Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης ατυχήματος;
Μετά την καταγραφή του περιστατικού και την αναγγελία της ζημιάς, σας δίνεται η αποζημίωση με απλές και σύντομες διαδικασίες. Πραγματογνώμονας θα εκτιμήσει το κόστος των υλικών ζημιών, επιθεωρώντας το όχημά σας στο συνεργείο που έχετε επιλέξει, είτε είναι συνεργαζόμενο είτε όχι.
Σε περίπτωση που επιλέξετε συνεργαζόμενο συνεργείο για την αποκατάσταση της ζημιάς, η αποζημίωση θα καταβληθεί απευθείας από την εταιρεία μας, στο συνεργείο.
Αν επιλέξετε μη συνεργαζόμενο συνεργείο, η αποζημίωση θα σας καταβληθεί απολογιστικά μετά την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών, στον χρόνο που ορίζει η εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία.
- Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να επισκεφτώ κάποιο νοσοκομείο ή κάποιο διαγνωστικό κέντρο;
- Φροντίστε να προγραμματίσετε το ραντεβού σας για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
- Έχετε μαζί την προσωπική σας κάρτα ασφάλισης υγείας, καθώς και την ταυτότητα σας.
- Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού, καλέστε απευθείας την 24ωρη Γραμμή Υγείας της ασφαλιστικής εταιρείας σας και αν χρειαστείτε μετακίνηση σε νοσοκομείο, τότε θα οργανώσουμε τη μεταφορά σας στο πλησιέστερο κατάλληλο, για την περίπτωσή σας.
Το γραφείο μας συνεργάζεται με τις ακόλουθες ασφαλιστικές εταιρείες για τα προγράμματα υγείας:
- Minetta Life: 210 9307723 // Minetta εξωνοσοκομειακό: 210 9975650
- Λίστα συνεργαζόμενων νοσοκομείων - http://goo.gl/nKFppA
- Ευρωπαϊκή Πίστη: 8011101234
- Λίστα συνεργαζόμενων νοσοκομείων - https://www.europaikipisti.gr/files/File/hospitals.pdf
- Εθνική Ασφαλιστική: 18189 και 213 0318189
- Λίστα συνεργαζόμενων νοσοκομείων
- Ατομικά συμβόλαια - https://goo.gl/WZa5mi
- Ομαδικά συμβόλαια - https://goo.gl/Rafegh
- Generali: 210 6753760
- Λίστα συνεργαζόμενων νοσοκομείων - http://goo.gl/mqUh5w
- Prime Insurance: 212 2127810 και 210 6288055
- Λίστα συνεργαζόμενων νοσοκομείων - http://goo.gl/3TB5wI
5. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το κόστος της ασφάλισής μου;
Οι πιο συνηθισμένοι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου είναι:
- Η ηλικία του οδηγού: οδηγοί κάτω των 23ετών ή κάτοχοι νέου διπλώματος(κάτω του 1έτους) παίρνουν επασφάλιστρο όπως επίσης και οδηγοί άνω των 65ετών(ανάλογα την εταιρία).
- Η χρήση του οχήματος(ειχ, φορτηγό, μοτοσυκλέτες, οχήματα με ρυμουλκούμενο όχημα).
- Τα χαρακτηριστικά του οχήματος(κυβικά, ιπποδύναμη, αξία οχήματος, έτος κατασκευής, τύπος
- οχήματος πχ οχήματα μεγάλων επιδόσεων, οχήματα μάρκας smart, τύπου cabrio).
- Το ύψος της απαλλαγής: όσο υψηλότερο είναι το ποσό της απαλλαγής τόσο χαμηλότερη είναι η τιμή της ασφάλειας.
- Το ιστορικό ζημιών: συνήθως ο έλεγχος γίνεται το διάστημα των τελευταίων πέντε ετών.
- Τα όρια κάλυψης: η έδρα του οχήματος καθορίζει τα ασφάλιστρα πχ τα αστικά κέντρα έχουν υψηλότερα ασφάλιστρα επειδή έχουν αυξημένες πιθανότητες για πρόκληση ατυχήματος σε σχέση με τις περιοχές της επαρχίας.
- Ο τρόπος πληρωμής: τα ετήσια συμβόλαια είναι φθηνότερα κι έχουν μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης σε σχέση με τις εξάμηνες ή τρίμηνες που έχουν επιβάρυνση.
- Το επάγγελμα: πολλές εταιρίες δίνουν επιπλέον έκπτωση σε ιδιοκτήτες οχημάτων που είναι δημόσιοι υπάλληλοι, συνταξιούχοι, ένστολοι, αγρότες.
6. Δικαιούμαι έκπτωση;
Πολλές ασφαλιστικές προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις που μπορούν να φτάσουν μέχρι και το 25%, σε ασφαλισμένους που ανήκουν σε μία από τις ακόλουθες επαγγελματικές ή άλλες ειδικές κατηγορίες.
- Δημόσιοι Υπάλληλοι
Συγκεκριμένα οι εν ενεργεία ή συνταξιούχοι Δημόσιοι Υπάλληλοι, οι υπάλληλοι στις Αστικές Συγκοινωνίες, στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στις ΔΕΚΟ καθώς και οι Κληρικοί και οι Ιερωμένοι. - Άνεργοι
Απαιτείται ενεργή κάρτα ανεργίας. - Ένστολοι
Την έκπτωση δικαιούνται οι εν ενεργεία ή συνταξιούχοι των Σωμάτων Ασφαλείας, Ενόπλων Δυνάμεων, Πυροσβεστικού Σώματος κλπ. - Ομαδική Ασφάλιση
Παρέχεται έκπτωση όταν στο ίδιο ΑΦΜ είναι ασφαλισμένα περισσότερα των δυο ή τριών οχημάτων ή ανήκουν στην ίδια οικογένεια - Νέα Οχήματα και Συνετοί Ασφαλισμένοι
Σε κάποιες περιπτώσεις παρέχεται έκπτωση σε οχήματα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μικρότερη των τριών ετών όπως και σε οδηγούς που δεν έχουν προκαλέσει ζημιά συνήθως τα τελευταία 5έτη. - Έκπτωση σε πολυκλαδικούς Ασφαλισμένους
Oι περισσότερες εταιρίες δίνουν έκπτωση σε πελάτες που διατηρούν συμβόλαια σε εκείνες και σε άλλους κλάδους(πχ οχήματος, κατοικίας). - Έκπτωση λόγω ηλικιακής ομάδας
Π.χ. οι οδηγοί μεταξύ 30-50ετών έχουν οικονομικότερα ασφάλιστρα από τους οδηγούς κάτω των 30 ή άνω των 65 ετών. - Έκπτωση λόγω ετών διπλώματος
Σε πολλές περιπτώσεις παρέχεται έκπτωση σε κατόχους διπλώματος άνω των 50 ετών.
7. Πρόσθετες Παροχές
Πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια προσφέρουν δωρεάν ή με αρκετά χαμηλό κόστος υπηρεσίες όπως:
- 24η φροντίδα ατυχήματος
- Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα
- Κάλυψη περιεχομένου κατοικίας σε περίπτωση πυρκαγιάς
- Νομικές και Ιατρικές συμβουλές σε περίπτωση ατυχήματος
- Κάρτα Υγείας
- Συνεργαζόμενα συνεργεία αποκατάστασης ζημιών από ατύχημα χωρίς την καταβολή χρημάτων από τον ασφαλισμένο
- Προστασία Bonus Malus
